litet test:P

Du heter: malin
Smeknamn: mallan
Låt som när du är ledsen sörjer till: you raise me up
Beroende av: blogg,gitarr,sång

Vad tror folk om dig?  venne:P
Stämmer det? vet inte
Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon

Hur imponerar man på dig? venne:P
Brukar du skratta för dig själv? haha alltid

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: hehe:)<3

Var bor du? nybro

Trivs du där? sådär

Hur svarar du i mobilen? hallå

Vem ringde du senast? fredric

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: allt möjligt
Antal timmar sömn inatt: 6

Sov du ensam: nae mina levande tofflor sov med mig

Brukar du komma i tid: ja
Hur känner du dig nu: sur/ledsen/glad
Vanligaste färg på dina kläder: vit/svart

Vad tycker du om fötter: bra att ha

Vem saknar du: mica såklart

Hade du en bra kväll igår: aah

Favorit dryck på morgonen:  juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: 11

Är du blyg? ibland
Sysslar du med någon idrott: simning
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: aah

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: vene
Är du bortskämd: vet inte,folk säger det:P
Vad gör du i morgon: tränar, läxan
Vad är det värsta du vet? svikare och lögnare

Har du världens bästa vänner? japp

Vad är det finaste du fått? några ord som betydde mer än allt
En speciell dag du minns: när jag å mica å meja badade i strömmen

Vem ringer du när du är arg/ledsen: mica, btw så ska jag prata med henne ikväll
När grät du senast:  igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: det får vi väll se då:P

Vill du gifta dig: venne,tror inte det
Vill du ha barn: mmh

Är du musikalisk? helt klart

Vad dricker du helst när du är törstig: cola light

Bor dina föräldrar tillsammans:  nae

Har du någon gång gråtit dej till sömns: kan inte ens räkna upp alla gånger

Biter du på naglarna: jag gjorde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0