godnatt:)

är skittrött efter en hård simträning så nu ska jag gå å sova lite för jag ska upp väldigt tidigt imorn:p men iaf så detta får bli ett väldigt kårt inlägg:) btw så har jag å julia eller ahh min kk som jag kallar henne:P men iaf vi har hafft skitkul i bussen  å imorn ska jag lägga in en liten bild som hon tog på hennes enormt söta face;) och när vi ändå snackar om bilder så har jag inte fått bilderna på fottodagen med stina,elin och amanda. stina är ju aldrig inne på hennes dumma msn:) men iaf nu ska jag sova så att jag orkar upp tidigt imorn:) haha jag tvingade nyss mamma att slänga mina jeans i tvätten för jag vill ha dom imorn:) hoppas att dom hinner torka tills imorn för annars blir jag riktigt sur på henne:O oj shit nu blev de rätt mycket text iaf å de var ju inte riktigt meningen-.- haha nu ska jag inte sitta här å blogga, snart lär jag väll bli fasst här antar jag:D så godnatt alla / pussar och kramar från meeej;d

 fotograf:maaalindaaahlberg

och btw så ska jag ha en liten kompisbloggningsdag:) jag ska lägga in bilder på mina kompisar å skriva ngt fint som kommer från hjärtat:) det får nog bli på onsdag så alla som känner mig å e min kompis får ta å skicka bilder;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0