fottodag:D

idag blir det fottodag med stina och elin. jag gissar på att det kommer bli riktigt roligt och många knasiga bilder:P men det kommer också bli sjukt fina bilder gissar jag på:D hehe men iaf, idag har jag inte varit så pigg. huvudet snurrar och jag känner mig helt borta, men det är bara för att jag suttit uppe till klockan 3 inatt å bara tänkt om och om igen, men jag har tänkt på en sak, att sitta å kolla film eller spela gitarr eller sitta på bloggen å skriva om allt dåligt som hänt. dom tre sakerna får mig alltid på bättre humör hur jag än mår, men ngt som alltid får mig att må super är du mica(Y) jag behöver dig just nu men du är så jävla långt bort från mig men så otroligt nära mitt hjärta, jag älskar dig syrran(L)  och jag måste verkligen snacka med dig om världen omkring... allt känns så jävla fel just nu. men nu skaj ag inte börja skriva om problem när jag ska ha en kul dag med stina å elin. aah iaf försöka va glad, hejdå /maaalin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0