F.E (L) M.D

idag har dagen gått lite upp och ner:P allt har gått ganska så snabbt och som vanligt så dissade fredde mig totalt, fasst jag får väll ta å vänja mig vid det:p haha men iaf, på elevens val så ägde johan ut mig i tennis:P och nicke kastade snö i min nacke så jag fick cp ryck på honom:P sne när jag hade sopat tennisplanen så blir ju albin självklart tvungen att kasta snö på den:S haha det ska han allt få ångra nästa vecka;) just nu sitter jag och redigerar lite bilder som troligtvis hamnar på bloggen ikväll, men nu ska jag fixa om bilderna istället för att sitta här och dega, och till annie som läser detta så vill jag bara att hon ska veta att hon hade underbart vackra kläder på dig idag:)<3

 fick bli en lite knasifg bild på mig men iaf:P men bilderna kommer in imorn för jag har ganska mycket läxor att ta itu med:) men jag skriver ett inlägg när jag har vaknat imorn:) puss och kram:)

Kommentarer
Postat av: Annie

Så söt du är Malin!♥

2011-08-30 @ 21:51:01
Postat av: Annie

Så söt du är Malin!♥

2011-08-30 @ 21:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0