beskrivning:D

aah jag vet, ganska så knasig rubrik men asså jag börjar få dåliga idéer om vilka rubiker jag ska ha, iaf nu ska jag inte stå å gnälla utan nu ska jag berätta hur otroligt sjukt kul kväll jag,stina,fredde,nicke,erik,johan,hampe och wille hade igår. eller aah jag å stina stod mest å skrattade åt att johan var lite knäpp igår. haha omg så sjukt kul jag å stina hade iaf:D sne så typ försvann hela världens så tillslut var det bara jag,stina,erik å fredde kvar:P haha men sen stack erik hem för å äta så jag å stina å fredde gick hem te fredde för å fixa hans gitarr, alltså stämma den:P så jag stämde den medans stina höll i stämmaren :D sammarbete ;) haha å sen ägde jag ut fredde i brottning( or not ) men iaf :P idag blir det hockeymatch, fredde spelar :P å sen ska jag hälsa på petra:) å sen blir det myskväll med fredde;) hihihihihihih:d men iaf nu ska jag gå å göra mig iordning inför mötet i ishallen:P juste btw så ska jag inte sitta själv utan petra å melwin ska också sitta med mig (petra=jeppes mamma, melwin=jeppes systerson) så nu visste alla det, det står ju ganska så mycket om jeppe på min blogg om man går ganska så långt bakåt så den historien måste jag nog inte dra upp igen:P redan fått göra det ett antal gånger:) 

 fick bli den bilden för min data har för mycket bilder så vi får väll se om  jag hinner radera lite å sen lägga in dom nya innan dom också blir gamla;) men nu drar jag till matchen för fredde har nog redan hunnit börja spela:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0