belive the best!

i don't know if i should trust on my love or my friends, i can't make a desission betwen my heart and my brain! what should i do? should i trust on my self or the other odds in my world??

ja dessa frågor ställer jag till mig själv varje dag, men jag får aldrig ett redigt svar och det börjar bli en aning störande, jag vet inte vart jag började, jag vet inte vart jag är, och jag vet inte vart jag ska... mitt liv står lixom still, jag vet ingenting längre, jag vill vara fri å kunna gå å göra lite som jag vill. men med kärlek,svek,lögner,löften,skitsnack å massa mer så går det ärligt talat inte... jag faller snart ner i den där hålan som finns i sagor. jag faller snart in i min egen lilla värld, och om jag nånsin kommer upp igen så får vi hoppas på att jag har ngt vettigare i mitt liv. det är bättre att tänka på ngt knasigt än att inte tänka alls, vi får väll se vilka frågor jag får svar på. komentera dom gärna!:)

fick bli en till blondie bild men jag har inte hunnit fixa om någon annan:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0