Angående.. ALLT!

Hejsan alla supersöta bloggläsare!
Nu är det såhär att jag inte har haft någon blogg på ett antal månader eftersom att jag glömde bort mitt lösenord och fick helt enkelt vänta i stort sett en evighet innan jag fick det nya!
Men nu är jag on my way on the road again och tänkte bara berätta att det känns riktigt skönt!
Men allting snurrar i prinsip nu..
Imorgon blir det skolavslutning och det är jag nervös över eftersom jag ska sjunga och en annan sak som jag är nervös över är klassfesten på kvällen sen eftersom det kommer bli andra fester efter klassfesten som jag lär vara alldeless för trött för att gå på med tanke på att jag ska upp ca: 05.00 på lördag morgon för att sätta mig i en bil 150 mil. Yaahooo va kul..
Men men, jag försöker göra det bästa av det!
Så nu har jag inga inlämningar kvar och kan ägna mig ett antal timmar åt bloggen!
Så KIKA IN NU! och nu hoppas jag verkligen att alla mina fina läsare kommer tillbaka!
Puss & Kram!// TwiddleDee! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin-fick en blodpropp

Hej! Hoppas du haft en bra dag! :)

Svar: Sv; ja det har jag, man ska ju inte klaga! hur har din vecka varit?:)
Malin

2012-06-29 @ 21:51:30
URL: http://mavalina.blogg.se
Postat av: Isabella

När kommer vinnaren av foto tävlingen upp?? :)

Svar: Det blev något fel så jag ska starta en ny snart! :) så kika in innan fredag så finns den :)
Malin

2012-07-05 @ 13:35:08
URL: http://isabellasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0