Jag har saknat dig!!!!

ÄNTLIGEN kan jag blogga igen, vet inte hur det gick till men kidde startade min dator och sen stängdes den av efter ngn deffraggning och nu är den som vanligt igen :D:D:D
GUD va härligt, så tack kidde(kungen) Har saknat att blogga så otroligt mycket, har även saknat fb ;)
I fredags skulle det vara tjejkväll hos mig men det slutade såhär..
Jag,Sanna;Angelina,Elin,Max och viktor hade vårat egna lilla party hemma hos mig och jag vill tacka er alla för en riktigt härlig kväll!
Vid halv 1 stack Max och Viktor hem och då gick Elin och la sig i mitt lilla rum och somnade väldigt fort.
Sanna,Angelina och jag gick och satte oss i soffan för att kolla på film men efter ca: 2 minuter deckade jag.. hehe bra jobbat Malin!:)
Sen på morgonen vaknar jag av att Angelina och jag ligger helt ihoptryckta i en tremannasoffa och Sanna ligger i min säng och har den helt för sig själv!!:o
INTE okeeey Sanna!;)
Haha så jag och Angelina hade ont i hela kroppen när vi vaknade.
Sen stack Elin hem för hon skulle iväg, och senare stack Angelina för hon skulle också iväg så då var det bara jag och Sanna kvar.
Så vi började fixa oss lite men hann inte långt för vid halv två skulle vi äta hemma hos Sanna för att sesan vara tbx här igen vid kvart över två för att träffa Kidde.. Lite stressigt men vi hann nästan :)
Han behövde bara vänta en liten stund :)
Sen hängde vi med Sanna en bit hem och sedan gick vi hem igen(du är för lat Kidde!), sen fixade han min dator och sen skulle han hem. Sen kollade jag film med Evelina hela kvällen:) Tack Evelina för pratstunden föresten, och för att du alltid gör så himla glad!:)
Och nu sitter jag här idag och har halvstädat mitt rum men orkar inte fortsätta.. Ska även på träning 1 och en halv timme och innan dess måste jag hunnit städa klart och gjort klart min matteläxa, så nu blir det att lägga bort både mobil och dator :) Puss:*

Kommentarer
Postat av: Jennifer Odders

ha ha ha jag dör. så ful design du har xd

2011-09-04 @ 16:32:58
URL: http://jenniferodders.devote.se
Postat av: Tina

Hej, följa varandra via bloglovin? :)

Hahahahaha kolla min videoblogg, hahahha! x)

2011-09-04 @ 16:47:19
URL: http://tinanj.blogg.se/
Postat av: sanna

skitkul kväll och jag tyckte de va mer än okej att ta din säng för mig själv! :D <3

2011-09-04 @ 22:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0