pluggar men kommer ingen stans..

Asså nu har jag pluggat i timmar men jag kommer ingenstans! fan va värdelöst det är med so-prov! önskar att jag fick slippa men det är ju det jag inte får så jag måste lyckas imorn, mina betyg blev sänkta förra terminen och nu måste jag få upp dom bättre till sommarn(Y) men tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg för att berätta att jag har hittat min style nu;) haha inget märkvärdigt eller så men iallafall:D ska nog hoppa in i duschen och sen fortsätta plugga:) ni får ha det så bra så länge så slänger jag in ett sista inlägg sen :) pussar och kramar till alla läsare och glöm inte att anmäla er till tävlingen så är ni bussiga:)

 
 Och detta är helt klart dagens sötaste sak! :)

Kommentarer
Postat av: sandraa

tovan :D

2011-03-03 @ 17:33:37
Postat av: sandra

tovan :D

2011-03-03 @ 17:33:57
URL: http://sandraal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0