Ny header på väg!;)

Hejsan :) ville bara berätta att jag har vunnit ett superfint halsband och jag älskar att tävla så om du som läsare vet någon bra tävling som jag skulle kunna vara med i så hör av dig så fort som möjligt!:) lägger in lite bilder på halsbandet sen och jag tackar verkligen för att jag har fått vinna det:)
Idag har jag varit i skolan som vanligt och det var lika tråkigt som vanligt:p sen stack jag hem och chillade lite och sen åt jag och efter det kollade jag på klockan och upptäckte att den var kvart i 6:o... så det blev att skynda sig till folkets hus för att ha sånglektion och sen skulle jag och min lärare kolla om lelle( en annan musiklärare), var i sitt rum och det var han :) som ni kanske redan vet så spelar jag gitarr och sjunger så jag hade tänkt att jag skulle byta gitarrlärare och sedan börja spela i ett band:) ska bli riktigt skojj:) men då måste jag kolla med min lärare så att allt är okej att börja lite senare men ett ämne:/ vi får väll se hur det går... (N) men man får ju hoppas på det bästa(Y), nu skaj ag sätta mig och fixa lite bilder och sen hamnar dom på bloggen ;) så snart kommer det bilder :D så kika in om en liten stund ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag chillar till lite musik och ska snart sova :) Ska försöka plugga lite matte också :S

2011-03-29 @ 21:33:36
URL: http://sofiaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0