Let the past be gone and live today!

Jaha inte en enda hjälp med hur jag ska lägga upp ett videoinlägg på bloggen och det tar kål på mig! haha men aah jag behöver hjälp så snälla hör av er!:)
Denna dagen har varit helt knasig som vanligt och det är redan torsdag och snart fredag ;)
Idag fick jag det bekräftat att jag ska få byta gitarrlärare så från och med nästa vecka så får jag en ny lärare :)
ska bli roligt men jag behåller min gamla lärare på sång. haha men nu ska jag hoppa i duschen så jag lägger in ett bättre inlägg ikväll;) puss till alla er;*
fult smile men de får faktiskt duga tills vidare...
never let the fear make you take the step back,cause when you have went back you can´t go forward again. and then it´s to late!...

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om klockan :D

2011-03-31 @ 19:21:09
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Millah

aha okej där ser man =) var också på sjukhuset idag kram

2011-03-31 @ 19:25:49
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0