I wanna grow old with you

aah rubriken säger allt. saknar allt jag hade dig, du gör mig stark,du gör mig glad, du gör min dag, du gör mitt liv, du gör mina stunder,du ger mig lycka, du ger mig ljus när allt är som mörkast, du har gjort mig till den tjejen jag är idag och det vill jag verkligen tacka dig för. men har också förstört mitt liv på samma gång, du har gett mig en saknad som inte går att beskriva och det tänker jag aldrig nånsin tacka dig för... men jag älskar dig precis lika mycket som då och det går inte att ändra på, och det får faktiskt vara som det är för nu måste jag börja leva i verkligheten och inte i en dröm..

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vad roligt att du är med och tävlar om valfri silverängel (:

2011-03-09 @ 17:29:02
URL: http://imtoooldforthisshit.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD - gratis designhjälp

sv: jaha okej :) vad heter dom då?

2011-03-09 @ 19:03:43
URL: http://robinhoods.se
Postat av: snoffy

sometimes life sucks :( but im sure he feels the same :)

2011-03-10 @ 20:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0