Underbar - Fronda

Förlåt för att det inte blev något bloggande igår men jag hade fullt upp med att sommarjobba.
Jättetråkigt att måla.. Men det var kul att Meja var där och gjorde stämningen lite bättre.
Snart blir det att åka hem och dagen efter blir det förmodligen Öland, om Kidde nu vill ses. Vi får väll se hur det blir.
En sak som  är säker är att jag ska hoppa i duschen och stå där tills allt varmvatten tar slut iaf!
Hahahaha eller så kanske jag gör en repris på vad som hände sist när jag skulle skölja hur balsamet..
haha snakca om att det gjorde ont att kalka..
Kan tänka mig hur kul det måste ha sett ut!
Sen blir det nog att träna lite inför lördag då vi ska sjunga inför typ arjeplog:o
Lite pinsamt om man skulle göra bort sig faktiskt, men jag har ingen aning om vad jag ska hitta på idag så det får väll bli att rensa datorn... KUL..
Vad ska ni hitta på idag?:)




Lite bilder sne fottodagen med Mica och Meja // Malin ;p ♥

Kommentarer
Postat av: Kidde kungen

Fan vad din du e bruden ;) <3

2011-07-14 @ 13:36:27
URL: http://www.jcsakshaugs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0