Trött,sur,ledsen...

Jag är..
Trött,sur,ledsen, bara allmänt deppig för tillfället, eller ahh har varit de hela dagen men iaf.
Det blev ingen myskväll med .... idag. Lite trött på alla dessa lekar jag jämt måste gå igenom å att allt sen baar ska bli bra igen såfort han vill det.. ÅÅÅÅÅÅH va damp jag får på killar ibland när dom är lite störda av sig.. okej tjejer kan ju också va så men iaf, vi har ju pms att skylla på;)
Men iaf så har ju  dagen sugit rejält då!.. förutom att jag fick träffa stina vilket var härligt. Och imorn blir det hanna eller öland, vi får se!

Kommentarer
Postat av: hannah

Men gmn då , de är så killar är.

men endå kan man älska dom som fan , även om dom är svin !

de är de kärleken går ut på.

såras och glädjas.

Men man kan inte heller skylla på killen om han håller på för mkt, för låter man han bara fortsätta tror ha att de är okej.

BARA SÄG IFRÅN !

Hellre få han att fatta och han blir stäld än att han fortsätter och fortsätter!

Vi tjejer har också saker att säga till om eller hur !



glöm inte de gmn du är stark nog ! <3

2011-07-26 @ 13:27:49
URL: http://hannahisabelllarsson.blogg.se/
Postat av: hannah

sv : de är bara till att bita ihop och välja om man vill säga ifrån eller få allt till en vana , <3

2011-07-26 @ 15:06:15
URL: http://hannahisabelllarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0