TRÅÅÅÅKIGT!

Idag känner jag att min kväll kommer suga, jag är jättetrött men orkar inte gå upp å lägga mig, vill se en film men vet inte vilken jag vill se, sitter här med Darko ( en hund ) och  förklarar mig själ som otroligt trött å sur, så förlåt till alla er som jag tagit ut det över idag, vet inte vrf jag varit sån här men de är väll för att jag har fått sova tyo 3 timmar inatt och jag har varit igång hela dagen :), så nu ska jag sätta mig å kolla på några fina navelpiercingar på internet, har hittat en grym sida med as fina navel piercingar :o  Vill ha typ alla :O men jag måste lägga ner alla pengar jag tjänar från sommarjobbet på min moppe å ett körkort, Adam å hugo berättade att där dom bor kostar kortet typ 3500 och där jag bor kostar det typ 800 mer :( 
Det kallar jag orättvist :(
Får väll ta å flytta till Adam å Hugo tills jag har tagit kortet ;) haha naaa, skulle nog varken få eller orka :p Men nu ska jag hitta på något:D 
Puss //malin :*♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0