Stormen flyger medans jag står kvar

Nu blir det storm här så jag hinner inte börja måla idag vilket jag annars skulle ha hunnit gjort:D åååh va jag längtar tills pappa är ute från duschen:D då blir det onepiece beställande:D:D:D:D GID  vad jag längtar, men men.. jag vill jobba! Behöver vill tjäna pengar till min moppe!:O vet inte vad jag mer ska säga, så säger bara puss och kram till alla läsare och även er som inte läste:)  :* // Malin ;p ♥

Föresten så kom jag på en grej, om ni undrar vad rubriken kommer ifårn så är det en låt jag kom på idag, eller jag har inte kommit på allt än men lite iallafall :) och det får nog räcka för idag :) så åter igen puss:) // Malin ;p ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0