Stockholm !

Hejsan alla läsare!
 Just nu sitter jag och bloggar från flygplatsen i Stockholm...
Är nämligen påväg hem till lilla Nybro igen.
Jag och Meja lyckades äntligen göra ett normalt videoinlägg men det hann vi ju såklart inte lägga upp..
SKIT!

Haha men men, that´s life som man säger!.
Snart får jag träffa min Storebror Conny och hans gulliga son Edvin och sen flyger jag med han till Kalmar där mamma möter upp mig, men ingen Kidde;'(
Lite... eller vad säger jag..
Skittråkigt om jag ska va ärlig!
Men det ska ändå bli skönt att få komma hem till värmen och imorn blir det ju att åka till Öland och det ska bli skojjigt!
 Jag saknar Mica,Meja och alla andra små filurer uppe i Norrland och nu tar det ett bra tag innan jag får se dom igen.. 9 månader för att vara lite mer exakt, hur fan ska jag klara mig utan pappa i 9 månader?? 
Det kommer aldrig gå...
Men om jag har tur så kommer dom ner en sväng till höstlovet! 
Det hoppas jag verkligen!
Men ville bara tacka er för ett underbart sommarlov och ni har gjort det super för mig när inte allt annat har funkat riktigt.
Stort tack till alla sötnosar! 
Föresten, om Kissie var i stockholm på flygplatsen idag så har jag definitivt sett henne!!!
Haha bara så alla vet, fast jag tror inte det var hno men dom var SJUKT lika! 
Fast hon skulle till Luleå och dit tror jag aldrig Kisie skulle åka. 
Haha xD  tyckte bara att det var lite intressant att berätta för er!. Hoppas ni har det bra!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0