Sms.. Stan med Stina

Hejsan alla älskade vänner och även bloggen.
Idag skulle Kidde kommit men han fick förhinder eller vad det nu heter så det blev inget med de..
Aja han hade ju iaf en bra anledning, å de var ju tur de!
Iaf så bestämde jag mig för att jag skulle ner på stan å köpa ett par shorts så jag frågade Stina om vi skulle ses och gissa var hon var!;)
STAN!!
Så vi möttes halvvägs och sen vidare till banken.
Och jag hade lovat mig själv att jag bara skulle shoppa ETT par shorts, Men såklart fanns dt bara för stora byxor...
Så himla typiskt. gillar inte Lindex för tillfället!
Men då kom å Stina på att båda fyllt år för bara några veckor sen så vi bestämde att vi skulle köpa underkläder till varandra!:)
Och dom var riktigt fina!:)
Sen eftersom jag älskar nagellack så var jag tvungen att köpa två nagellack och sen hittade jag en fin foundation också:) Så i nästa inlägg kommer det bilder på det lilla inöpet!:)
Puss till alla läsare !:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv; Tackar :)

2011-07-25 @ 13:49:47
URL: http://cclarstroom.blogg.se/
Postat av: EMMAS!

åh tack vad glad jag blir :DD

2011-07-25 @ 14:21:38
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0