Saknar dig så himla mycket!:(

Nu under helgen i Jutis träffade jag två stycken killar,Adam och Hugo. Dom bästa killarna man kan träffa,fan för er att ni bor i stockholm! Sjukt kul hade vi och jag måste bara få säga att ni är riktigt söta när ni sover, och jag vill ha din jacka Adam ;) LOVE IT!!!! haha xD,  Vilka minnen vi hann skapa på en så kort helg!:( började fan gråta på vägen hem när vi gick åt skillda håll, Känns som jag känt er i tusen år och inte några timmar.. Vill att ni ska komma hit igen!.

Lite minnen med er!..
När jag såg er första gången.
När Adam överföll mig i vattnet.
När jag dödade Adams knä:( , förlåt för det :( ..
När vi satt å snackade i timmar i kåtan.
När Adam var den första att ge mig en kram och sa grattis på min födelseag. då var klockan 00.04.
När vi sågs vid middagen dagen efter.
När jag och Meja satt å väntade på er fast ni aldrig kom..
När vi gick till er å badade jakutsi.
När jag vann alla krig mot Adam;) haha dehär kommer han döda mig för att jag skrev;)..
I duschen när Hugo tog allt vatten.
Utanför duschen när jag tog Hugos handduk för min var så himla blöt:p haha tack Hugo :)
Och tusen fler minnen som jag aldrig glömmer! ett stort tack till er för att ni gjode min helg skitbra :D
Puss// Malin ;p ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0