Saaandra

 Hejsan allihopa, haft en bra början av dagen?
 Det har iallafall jag :D
Känner mig riktigt på topp idag och snadra sov hos mig inatt och sen stack vi ut med båten och tänkte grilla fiskarna som vi åt igår men det gjorde vi aldrig,..
Vi stack och badade istället, och sen blev det dåligt äder och hon skulle ändå ner till arjeplog så jag skjutsade hem henne å sen stack jag hem å kollade lite tv och nu sitter jag här:) Jag ska ut å skrapa klart väggen innan pappa kommer hem och sen ska vi beställa en onepiece åt mig :D hihihihihhhihih :* ett stort tack til pappa:D
Men jag känner att jag inte kan ha moppe, kommer fan inte ha råd med en moppe OCH körkortet :(.. Buhuu:(
Aja jag ska nog lyfta röven från datorn och gå å fixa klart väggen så att jag kan börja måla den:) eller vad säger ni?:)
Puss och kram// Malin ;p ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0