Minishoppingtur i Kalmar!

Shit vad det står om deppiga låtar och shopping och mer deppiga låtar på min blogg..
Jag får nog ta å byta livsstil istället för att sitta hemma och lyssna på sånt här.. Man mår ju inte bättre av det.. Eller gör man??
Detta var det som shoppades idag iaf!:)
Haha okej då kommer lite mer information då om vad jag köpte för er som inte ser eller helt enkelt inte orkar kolla på bilderna!:)
Ljus - ikea
Hörlurar - Media markt
grön tröja - lindex
vitt linne - lindex
svarta bikinitrosor - lindex
vit bh - gina tricot
svart bh - bik bok
svart/vitt linne - bik bok
svarta gardiner - ikea
örhängen - gina tricot
halsband - gina tricot
örhängen - gina tricot
blått nagellack - lindex
dom andra två nagellacken - bik bok
ring - bik bok
ring - gina tricot
hårsnoddar - bik bok
hårspännen - bik bok
trosor - bik bok.
Sådär det var allt jag köpte idag !:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0