Kom Hem ...

Jaha nu har hela dagen gått och jag har inte bloggat ett endaste dugg men idag har varit en HEMSK dag.. Mica och Meja har åkt till Värmland och ska stanna där en hel vecka, jag klarade fan knappt denna dagen :O hur fan ska jag klara mig en hel vecka??:o någon som har ett bra svar på den frågan??, nää inte jag heller. Idag har jag iaf sommarjobbat lite och imorn fortsätter sommarjobbandet men Jonatan(min bror ) lyckades få med mig ut så robin ( min andra bror ) hade sin nya cross och jonatan hade den stora fyrhjulingen och jag hade dden lilla och sen stack vi och köra lite:p haha å sen är jag ju så smart så jag kör rakt ner i en jävla grop, haha ooops :P där fastnade malin dahlberg;)

haha men Jonatan hjälpte mig upp så de va inte så farligt fast jag är rädd för skogen, eller.. iallafall för alla björnar :p Som tur var så såg jag ingen björn:) Och nu ska jag sätta mig å skriva klart dom sista ackorden, och Meja du vet till vad. så puss på alla så länge// malin :*

har ingen bild på denna datorn för jag sitter på den vanliga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0