Kaffe (Y)

Sitter här och dricker mitt kaffe och kollar ut på det ENORMT vackra väder.. Hell no! skitväder så har inte kunnat måla idag heller.. Sur är bara förnamnet och sen ägde storebror ut mig i monopol, så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på för tillfället?! Men det får väll bli lte låtskrivande och sen en film eller något liknande.
Sen ikväll kommer ju Mica och Meja hem så jag och Meja lär väll umgås, ska bli roligt, har saknat dom en hel vecka nu! Jaaa... jag hade väll inte så himla mycket mer att säga.. eller jo en sak till.. Mitt kaffe är skitgott!(Y) så det var en till possitiv grej idag! Puss och kram // Malin ;p • ♥


Kommentarer
Postat av: kollo

gillar brillorna!

2011-07-13 @ 19:50:40
URL: http://sunside.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0