It´s nothing i fight for!

Bestämde mig idag för att beställa hem en tröja!:)
Haha tänkte bara dela med mig av det till er..
Idag ska jag träffa Hannah såfort min huvudvärk har gått över!
Sen ska jag även radera as mycket kontakter från mobilen som jag anser är riktigt onödiga.
Funderar på att starta en ny blogg med ett bättre namn.. Har ni något bra förslag? :)
Ville även bara säga just so you know så suger vädret i Nybro! Kanske drar in till kalmar fast jag å mamma måste till stan för idag hittade jhag as snygga shorts;)
fast jag köpte dom inte. Hade lilla brorsonen med mig å jag fick inte lämna honom utan att han ställde sig å började böla.. Skitkul..
haha älskade söta lilla Edvin! :*
Men men nu ska jag vila eller ngt så puss och kram :)
haha lite random bild men det fick bli en sån bild idag, man behöver faktiskt bjuda lite på sig ibland ;)

Kommentarer
Postat av: ottilia

SV: haha, yes :) känner du han?

åh, tack så mycket sötnos!

2011-07-26 @ 14:51:25
URL: http://ottiliagardhem.blogg.se/
Postat av: Meja

Bumbibear.blogg.se ;) Nämen ja vet inte;) vad är det för fel med jagemallan?:( :O <3

Miss U baby..<3

2011-07-26 @ 20:16:59
URL: http://mejaaurw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0