I can´t tell whats right or wrong?...

Asså jag kan inte sluta lyssna på when you say nothing at all...
Så jävla vacker! måste ju bara lära mig den!:( Så det blir nog att plugga stenhårt nu innan Bulgarien!:) Men jag måste hinna köpa en bikini:O ojoj nu blev det mycket som ska göras!:( Vi får se om jag hinner allt:)
Men nu ska jag lägga mig och se en fiilm och vilken det blir har jag inte hunnit lista än:) men det kommer väll imorn gissar jag på.
Jag ska försöka att göra ett inlägg på morgonen också innan vi drar vidare till kalmar! Modehuset,Kvasten,Ikea och nått mer gissar jag väll på.. Aja iaf.... HÄR KOMMER JAG!:)
Föresten så har jag ny bakgrund på bloggen, vad tycks?:)

Kommentarer
Postat av: Ylva Gustafsson

Hej, jo visst minns jag dig ;) haha ja det var ett tag sen, hur har du det? :P

2011-07-29 @ 13:40:02
URL: http://hovavtryck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0