Hundvakt!..

Det börjar faktiskt bli lite trist att va hundvakt:( och bara halva veckan har gått, jag vill jobba!jag vill tjäna pengar! jag vill ha en moppe men ikväll ska vi beställa hem en onepiece till mig, Men jag vill hellre ha en moppe än en onepiece men jag vill ju ha båda!:(
Så jag har lite panik just nu :) men men.. that´s what life is made for, rihgt? :p
Haha men ikväll träffar jag nog sandra en stund om hon orkar:), jag vill ut och fiska:p eller aah iaf ut med båten å kanske fika eller ngt:p vi får se om jag gör det fast det är ju inte så himla kul´å va ute själv..
Ska ni hitta på något roligt idag då?:)

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej, själv har jag ju precis börjat ett nytt jobb som montör, så jag jobbar i en och en halv vecka till, och sen har jag betald semester i fyra veckor. Inte dumt :) Skulle du åka bort någonstans under sommaren? :) Kramar!

2011-07-06 @ 17:38:45
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0