Hope - Rain don´t last

Godmorgon till alla läsare!
Idag skiner solen och det är näst intill vindstilla och vi ska upp till farmors kojja. Jag hatar skogen och alla björnar, fast det skulle väll va fränt att få se en björn. Farmor berättade att hon har sett björnspår är uppe så snacka om att jag verkligen INTE  vill dit!. Men men.. jag får väll sitta inomhus med en yxa.
Haha xD aah sån är jag. Älskar att vara ute men jag HATAR verkligen skogen.. Tänk om jag inte har någon täckning där heller? Då kan jag ju inte smsa..
Jag tror nog jag stannar hemma!
Hehe eller nee, farmor förväntar sig nog att jag ska med så jag får väll offra mig idag.
Ska ni hitta på något kul idag?
Kram// Malin ;p ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0