Hold my hand and never let go!

Jag tänkte bara skriva och berätta för dig Mica att jag aldrig haft och aldrig nånsin kommer få en bättre vän än dig. Jag älskar dig så otroligt mycekt och jag vet att vi har en vänskap som alltid kommer finnas kvar! Man kan inte alltid vara sams men jag vet att det inte släcker lågan mellan oss för det. Vi har ett tjockt band som aldrig kommer brytas och inget ska nånsin få klippa av det! Men ingen kan dela på äkta kärlek, för det är så jag ser det mellan oss Mica. Jag ÄLSKAR dig och jag kommer alltid att göra vad som än händer :* puss på dig Mica // malin ♥
P.S: jag blev tårögd av din text gumman min ♥
Några år sedan men jag vill inte ha en ny bild, Jag vill ha tillbaka mitt liv med dig! ♥

Kommentarer
Postat av: Princess<3

svar; olika, mellan 3 och 7 typ

2011-07-03 @ 20:40:26
URL: http://Princessie.se
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej, jo vi har haft lite sämre väder senaste dagarna nu. Men det blir nog fint igen! Veckan har varit bra här med, men är lite trött. HAr du gjort något roligt idag då? :) Kramar!

2011-07-04 @ 19:51:12
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0