Hejsan alla!

Hejsan allt folk! Jag lever och mår bra för tillfället, hoppas att ni gör det samma!.
Ville bara tala om för er att jag inte kunnat blogga något idag eftersom jag varit i Arjeplog på Silveryran och det var den bästa Silveryra jag någonsin varit på! skitkul förutom att jag inte vann något och för att det var stekande varmt!, fast man ska ju inte klaga för just nu ÖSregnar det som fan och det är lite jobbigt..
Ikväll ska jag se film med Meja och kanske Mica, vi får se om hon vill va med men det hoppas jag verkligen!.
Och idag har jag även stått några  meter bort från Kevin Borg! haha bara så alla vet.
Eller.. aah.. jag satt i en karusell och han stod och kollade på oss.. haha eller inte på oss utan våra miner när vi faktiskt satt upp och ner och höll på att dö..
Jag spelade faktiskt bara upp 500 :- idag.. vi får väll se hur det blir imorn, hihi, men nu är de dags att ladda ner en film å ta lite pop corn och gosa med sötnosarna Mica och Meja!
Så säger väll godnatt här!

Kommentarer
Postat av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Ville tipsa om att det är en bloggdesign utlottning på bloggen just nu - helt gratis :) Kolla gärna in om du är intresserad av den!

Postat av: Emma

sv:Ja tack jag hade det riktigt härligt!:D

Hur mår du idag då?:)

kram

2011-07-17 @ 19:02:11
URL: http://baraenemma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0