Godmorgon! :)

Vaknade av denna låten idag då. Och bara så alla vet så är den sjukt vacker och det regnar faktiskt här i lilla nybro.
För tillfället skulle jag egentligen suttit på en buss påväg till åseda för att sova hos kidde men de blev inställt som vanligt..
Men han sa att han skulle komma på söndag istället och sen stannar han här till måndag:)
Vi får väll hoppas att det blir av iaf:)
Just nu sitter jag och väntar på kalle som ska komma och sen drar vi vidare till stan å kollar tider för att låta mig ta moppekörkort ( eu ).  Sen blir det att träffa Hannah tredje dagen irad men det gör mig inget ;)
Och nu är det bara 4 dagar kvar till Bulgarien!!!!
Snacka om att det ska bli härligt med 15 dagars all inclusive! på världens finsste hotell! Om ni undrar hur jag vet att det är de så har jag varit där en gång tidigare för 3 år sedan:)
Men nu ska jag vila och jag hör av mig sen :)

Kommentarer
Postat av: hannah

haha , du tycker säkert de är piss jobbigt med mig bara för de ... :(

2011-07-28 @ 13:48:54
URL: http://hannahisabelllarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0