Feels like home to me - Edwina Hayes

http://www.youtube.com/watch?v=HrLbrBtD2H0&feature=player_detailpage
Jag älskar filmen och låten! Kolla in sister´s kepper och du kommer gråta mer än jag kan jag lova!
Så jävla vacker film..
Att kunna ge sitt liv till sin syster på det där sättet.Det är det inte många som skulle göra för sin älskling/bästa vän/familjemedlem..
Jävligt starkt att det finns dom som ger bort sitt eget blog  för att andra ska överleva, sånna som man inte ens känner! jag ser upp till alla er som hjälper barnen i afrika, till alla er som gett vissa organ för att en okänd människa ska överleva, till er som gett blod och gör det än idag, till alla soldater som skickats till krig och så få av er som kommit tillbaka..! Ni fattar inte hur mycket ni betyder för världen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0