Feel the beat!

Feel the beat in your heart, then you know where to go!..

Godmorgon alla kära läsare!
Inatt har jag inte kunnat sova så jättebra och idag blir det sommarjobb men det är väll bara att hålla ihop antar jag. Nu har jag en liten, eller egentligen är det rätt många frågor. men det vore kul att få lite svar på dom.

Vad tycker ni egentligen om min blogg?, jag skriver ju mest om kärlek och svek men det är en av livets många vägar som man måste gå för att nå fram till det lyckliga.
♥ Till alla er flickor som någon gång har blivit sårad eller som har en kille som inte bryr sig ett skit!

Mister man en står tusen åter, kysser man en står tusen och gråter!
 
Så snälla tro inte att ni inte är värdefulla för det är ni verkligen!.
I mina ögon är varenda tjej som inte ger upp helt unik.
Det finns någon där ute som verkligen bryr sig utan att ni vet eller ens tänker på det, man behöver inte alltid ha det vackraste eller den mest populära killen. Visst det skulle väll inte heller va så fel men tänk efter lite nu, skulle ni verkligen vilja ha en kille som alla andra tjejer också vill ha? En som står bredvid han HELA tiden och flörtar och han ger henne en flört tillbaka?
Så välj den där killen som inte är så himla populär,han som inte är en bomb diggity, han som du känt i flera år och inte i en vecka, han som får dig att le, han som du kan vara dig själv med utan att behöva skämmas, han som du kan skratta tillsammans med, han som finns kvar där som en vän även om det tar slut..

Nu menar jag inte att en bomb diggity inte kan va sån för det kan han verkligen!. Men innan ni väljer killen efter hans utseende så kolla först på insidan, för tillslut så tycker ni att hans utsida är lika vacker som insidan.

Men glöm aldrig att du förtjänar han som älskar din insida!
Och glöm aldrig att jag bryr mig om dig!
Och jag finns även att prata med. Det är bara att be om kontakt så lovar jag att lyssna! och försöka hjälpa er så gott jag kan!♥

Jag vill verkligen visa att jag bryr mig!
Och tro mig, jag har gått alla dom där stigarna genom kärlek och svek! Så jag sitter inte bara och snackar bullshit!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0