En sång för alla dom - Ison & Fille

Godmorgon alla morgonpigga!
Själv är jag inte den där morgonpigga personen så jag har inte riktigt fattat varför jag sitter och bloggar såhär tidigt på morgonen:p
Dagens outfit kommer förmodligen vid 12 eller ngt för då har jag nog hunnit kliva upp ur sängen.
Och för alla er som vill veta så blev det inte Whitechicks igår. Om jag ska va ärlig blev det ingen film alls faktiskt. Jag hann inte sätta igång någon film förän jag låg där och hade somnat( ooops.. )
Men men..
Idag blir det att träffa Hannah och jag har inte en aning om vad vi ska hitta på, men jag kan gissa på att vi går och köper något gott och sätter oss på balkongen och snackar och sjunger och spelar gitarr, det är det vi brukar;)
Jag ska även försöka hitta något program så att jag kan börja videoblogga( det har kommit förfrågningar om när jag ska börja videoblogga)
Och sedan ska jag även hinna rensa klart i bokhyllan innan imorn..
Igår 17.30 var mitt rum helt nystädat förutom att jag inte hunnit damsuga då förstås..
Igår 17.45 såg mitt rum ut som en soptipp!.. Jag rev ut varenda grej jag hade i bokhylla och idag ska jag skura den och bara sätta dit saker som får hallen att se lite trevligare ut! Med andra ord.... INGA BÖCKER!! Förutom typ tre stycken som jag ska läsa! :) Inte direkt den där bokläsartypen:p
Men nu blir det frukost och sen en snabb dusch!
SES!! :)
Bild från när jag va uppe hos pappa, exakt DEN hårfärgen vill jag ha! men mitt hår är mycket ljusare än det där!:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0