Don´t know why i´m still waiting..



När vet man att någon är den rätta?
När vet man att allt är bra igen?
Hur vet jag att han menar alla ord?
När ska jag falla och inte kunna resa mig upp igen?
När har mitt hjärta gått sönder helt?
När ska han inse hur mycket han betyder?
Hur kan jag förklara det tydligare?
Vad ska jag säga när han inte lyssnar?
Vem ska berätta vad som är rätt och fel?
Vem ska finnas där när jag gått sönder?
När ska han inse att jag blir sviken?
Hur ska jag veta vad som finns att säga när det inte finns några ord?
När ska jag fatta att han bara är en dröm?
Varför ska jag lida när han har det så bra?
Varför ska jag måsta bry mig om han som inte bryr sig tillbaka?

Så himla många frågor och så himla lite svar...
S♥D.. (U)

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: tack så mycket! funderar på att köpa dem i rosa också :)

2011-07-20 @ 13:03:33
URL: http://gamhov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0