Då blir det väll film!:)

Jag har mest suttit vid datorn idag och jag har inte druckit kaffe på en evighet känns det som!, nä nu får det bli lite ändring, Jag har iallafall beställt hem en onepiece idag så den blir det att andvända riktigt mycket! fast det kanske är lite för varmt för en sån just nu men men.. det skiter jag fullständigt i! och sen hittade jag ett par as snygga skor idag på skopunkten, alltså via internet.
Men nu ska jag lägga ALLT på moppen!, inget mer förän jag har sommarjobbat ihop till en moppe!, sen ska jag ju till bulgarien snart också men jag lär väll ändå inte köpa så himla mycket där. så det spelar ingen roll om jag har med mig mycket/ lite pengar, å är det ngt jag verkligen vill ha så kanske mamma betalar lite också.(HOPPASJAG)
Men nu ska jag och Tyson lägga oss och se en film och sedan ska jag somna, hoppas att inte Tyson drägglar för mycket i min säng. Och för alla som inte visste så är Tyson den manliga hunden i familjen som inte kan lyfta på benet när han ska pissa!, och ändå är han två år!, men men sånt är livet, vissa föds normala, och vissa inte..
Jag tycker inte att det är något fel bara för att man inte är helt normal. Alla borde ju ändå vara värda lika mycket, eller hur?


Puss och godnatt //Malin ;p♥

Kommentarer
Postat av: Adam

Haha tyson e säkert också inavel=)

2011-07-08 @ 18:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0