Älskade pappa

Missing someone is not about how long it has been since you´ve seen them or the amount of time since you´ve talked.
 It´s about that very moment when you´re doing something and wishing they were right there with you.♥


Du är min älskade pappa.
Så ömt och varmt min kind du klappa.
Som en klippa i stormen du alltid stadigt står.
Du finns alltid där och torkar bort min tår.
Du busar,skojjar,skrattar och ler.
Med er faders ögon du genom mig ser.
Jag har så mycket att tacka dig för.
Du vill alltid mitt bästa som en pappa gör.♥



Det finns stjärnor som brinner.
Det finns stjärnor som slocknar.
Men det finns något inom oss.
Något som är som livet kärna, eller ur evigheten.
Något som aldrig dör ut.♥



När jag var riktigt liten.
Och någon varit stygg.
Då fanns din stora famnen plats där jag blev trygg.
En far är någon som vet.
Och skyddar sina kära.
Han vakar över dom.
Långt borta eller nära.
Som en förebild du går.
I livets stora trappa.
Och ingen är som du.
Världens underbaraste pappa!♥


Jag önskar att jag hade modet att berätta för dig hur mycket du betyder för mig innan det är försent. Men den styrkan har bara barn som tror på sig själva, och det gör inte jag. Så jag berättar på det här sättet istället i hopp om att du ska läsa det en dag. Många kramar till dig pappa! puss och kram, din lilla Malin♥


 ( det där är inte jag men den bilden är grymt gullig och den passar till texten! )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0