tisdag..

dagne har varit helt okej, förutom att jag inte fattade ngt av mattelektionen alls men de kan jag väll leva med(Y) asså jag har vairt bra i matte men kännms allt så otroligt sämst(N).. men aja ska inte vara deppig nu när jag har ny header å massa annat. så tänkte bara berätta lite snabbt vad jag köpte i kalmar idag:D ahha shit vad jag shoppar nu för tiden men det var faktiskt nödvändigt;) men iaf här kommer allt roligt:D
 svarta uggs-skopunkten. rosa uggs-skopunkten. rosa converse-skopunkten. blått linne-cubus. rosa mössa-cubus. tajta jeans-cubus. hårspännen(finns ej med på bilden)- bik bok.

aah det blev inte så mycket shoppat men hade bara 500 så mamma fick betala lite med:) haha men snart får jag pengar på kortet igen så då blire bara att ta bussen ner till kalmar å shoppa mer:D eller så ska jag spara pengarna:P vi får se hur jag gör! aja här kommer dagen outfit:)
blå/vit h jacka- gina tricot. svart/vitt linne-gina tricot. blåa leggings- bik bok.

 aah det var väll vad jag hade att säga:p imorn blire att träffa elin oskarsson å amanda davidsson å de ska bli väldigt kuligt ;) men nu ska jag vara lite social med msn folket;) pyssspyss:*♥/maaalin

Kommentarer
Postat av: nelly

hur mycket kostade uggsen dom rosa??

2011-10-23 @ 10:29:07
URL: http://www.nelly.lindberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0