picccccs

nu har jag sålt min kamera te pappsen så nu är jag 800:- rikare än igår;). och jag har även bestämt att 2011 ska bli ett sjukt bra år:), because jag ska göra min blogg mycket mer intressant än den har varit :) jag börjar med imorn:) men nu ska jag lägga ut lite bilder sen nyårsafton:) blir mest på raketerna men iaf, och bättre sent än aldrig:)








 det finns fler men är lite lat å internet går ganska så segt så orkar inte lägga upp fler bilder, tog tyvärr inga på självaste dagen vilket var väldigt synd:) men men livet kan va lite så ibland, men jag älskade den kvällen, början på ett helt nytt liv säger jag bara:)


Kommentarer
Postat av: ssssssannaaaaaaaaaaaaaaa

har du sålt din system :oooooo ? (L) (L)

2011-01-06 @ 00:42:15
URL: http://sannakransenstedt.blogg.se/
Postat av: fridaa

maaalin du får bli bättre på att uppdatera lilla vän..

& har du sålt din systemkamera? ;o <33

2011-01-07 @ 17:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0