KIM... R.I.P

om det är ngt man ska gråta över så är det inte det förflutna.. man ska tänka sig framåt hela tiden och alltid vara stark säger dom, me vem fan har förlorat sin bror,sin älskling och fått ett helvete i skolan på samma år??:O om det är ngn mer än jag som har det så vore det skönt att veta att man kan prata med ngn som vet hur det känns.. jag har släppt helvetet i skolan å den gamla kärleken bakom mig, men jag blir alltid påmind om att min bror är borta och det kommer jag att få leva med hela mitt liv.. och ännu längre, jag vet att det låter hur trögt som helst att be till ngn som inte ens finns, men i mina ögon finns kim,han är alltid där bredvid mig och stöttar mig, han får mig att kämpa, och att inte ge upp så lätt, och jag älskar dig KIM DAHLBERG! jag bara önskar att jag kunnat byta ut oss!!!!.. du ska veta att jag,mamma,alla våra syskon och vänner saknar dig mer än något annat på jorden! stora kramar!/ din lilltjoppa♥

Kommentarer
Postat av: stina

du vet att jag alltid finns älskling <3333333333333

2011-01-21 @ 22:28:44
URL: http://stinawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0