Stiniiiiiiis är här!:)

hejsan, jag lever och mår bra :) har haft lite såvrt att blogga för att vårat internet har stängts av, jävla cepe telia:S någon annan som tycker som jag? :p  men iaf.. nu sitter jag här med stina och vi har precis slutat skolan, eller ahh för en timme sen men det är väll nyss? så nu ska vi äta och sen ska vi lägga över lite bilder som hon ska ha med sig hem sen. och min blogg ska börja uppdateras oftare det lovar jag men på fredag har vi ett stort so - prov som jag bara måste plugga till! men jag stannar nog hemma imorn för jag är jävligt sjuk:s haha men så går det när man går runt i tunna kläder:p men men nu ska vi äta och fixa allt och jjag sitter fortfarande på mammas dator så det blir ingen bild nu heller:( hejsvejs :)

Kommentarer
Postat av: Viktor Frisk

Sv: Riktigt roligt att du är med och tävla. Håll tummarna så får vi väl se om det är du som vinner en JumpIn. Händer ikväll?

2011-02-28 @ 19:35:20
URL: http://www.viktorfrisk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0