söndaggg..

fan va fort tiden går vare sig man har kul/boring.. idag var det att vakna och sen vara hos poppe vdi 12, det var faktiskt mycket roligare än vad jag trodde att det skulle va så dom timmarna vi tränare satt där var helt ok(Y) sen hämtade mamma mig,amanda och jenny och så stack vi till simhallen men grupp tränar inte förän kl 16.15 så det blev att planera mitt pass som jag ska ha nästa söndag:p haha de kommer nog bli lite fail och en sak som är negativt med mig är att jag tror att jag har favoriserat ut några elever.. fuck it! det måste ändras, men älskar verkligen min grupp(Y) alla är ju så sjukt roliga:D men iaf sen efter träningen så hämtade stina mig å sen stack vi hem till henne och.. aah vet inte vad vi gjorde men jag har ont i röven och stina har ont i handen:p haha de där får inte misstolkas för hon puttade ner mig från en stol så att jag landade med röven på golvet och sen puttade jag ner henne så hennes hand slog i fönstergrejen:p haha sjukt kul vi haft men iaf.. sen skjutsade hon mig till simhallen och när jag kom dit så stod det 2 moppar utanför och det stod en as biff kille där också, lilla jag möta den killen helt ensam blev väll lite väl läskigt tycker jag allt. men sen när jag kom dit så sa killen.
killen: haha tyvärr malin, du kommer inte in, det är låst..
malin: men mamma kommer snart.
killen: känner du inte igen mig?jag vänder mig om för att se vem det är under hjälmen, haha då är de ju björn som står där:D
så vi börja snacka och sen kom mamma och öppnade, så vi gick in.

malin: vem ska du möta här?
björn: kalle är här så jag väntar på han.
malin: jaha okej så han simmar just nu med robin då eller?
björn: nä han är bara här för att kolla för han ska kanske börja simma.
malin: ok men vad gör han då här om han ändå inte är i vattnet?:p
björn: haha men lilla malin, han är ju här och kollar:D
malin: jahaaaa hahahahahahhaha.
och då utbryter jag i skratt och vi går in till poolen och där står kalle och pratar med robin så jag typ springer dit å skriker på kalle:p haha kul dag(Y) ikväll ska han typ komma en stund och jag hoppas att han tar med sig 2 hjälmar så att jag får åka moppe;) hihihiih :D men nu ska jag kolla klart på wallander så cya;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0