sjuuuuk:(...

jaha då har man gått och blivit sjuk, har fortfarande inte lust att sitta på min egen dator för den är knäpp, men iaf mammas dator funkar lika bra(Y) vad ska man hitta på när man är sjuk då? får väll ta å sova ett tag med tanke på att jag sovit typ 2 timmar inatt:/ men men aja jag hittar väll på ngt roligt:p simon har varit sjuk hela veckan och idag är jag sjuk och då är han ju självklart frisk:p haha så jävla självklart:p men nu ska jag hoppa i duschen och sen lägga in lite bilder på datorn,sen plugga lite spanska, pysspysssss:*

Kommentarer
Postat av: Meja

Aaaw, va fin bild med sån fin tjej <3 =)

2011-02-05 @ 20:07:43
URL: http://mejaaurw.blogg.se/
Postat av: Abba

Hej vi har hört att du sjunger jätte bra skulle du vilja vara med på en inspelning i sthlm den 7 mars??

Det skulle vara en ära att få ha din fina röst på våran nya singel.



Kram Benny Andersson

2011-02-20 @ 15:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0