saknaden är stor!! ....

hejsan;= tänkte bara berätta att jag är hemma nu efter en helt sjuk natt med girlsen;) hihi men idag ska jag ju träffa stina och det ska blir skojjigt det med så jag måste hinna städa lite innan mamma kommer hem.. puuhu.. sen måste jag verkligen hitta min stil! och det är bara ett måste! men jag letar för fullt och jag måste även in till kalmar och shoppa nu innan skolan börjar igen. om jag glömt att berätta så har jag nämligen sportlov och jga känner att jag börjar bli sjuk.. men iaf det ska inte hindra mig för på fredag har vi ett sånt där skitprov inom so som jag måste börja plugga till men jag vetifan vart jag ska börja:p haha aja sen ska ju bloggen få lite mer av min tid med så vi får väll se hur detta går:p en enda stor fråga.. men nog om det!:) känner att saknaden av girlsen är stor... vi ( jag,angelina,ida,kasso och elin) hade så sjukt kul och dessa timmar med er måste ju bara göras om! imorn ska man iaf få träffa angelina och det ska bli kul eftersom vi haft det lite si sådär i vårat förhållande(haha då snackar jag om kompisförhållande och jag menar att vi inte träffats så mycket på sistone..) men det ska det bli ändring på:) men nu ska jag nog kolla in lite andra bloggar och sen blir det att städa:) hejsss:)

btw så kommer det bilder från gårdagen men dom måste bara in på datorn först:)


Kommentarer
Postat av: linnea

sv: åh tack det värmer verkligen:)

2011-02-24 @ 18:16:19
URL: http://linneajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0