övernattning med älskade elin

har sovit över med älskade elin från igår tills idag:P haha sjukt kul och det måste göras om! vi hade nog lite för mycket damp i skallen för vi gick rnut å sjöng rudolf the reed as rendear, is an ordinary reeen:P haha så jävla fucking kul men aah iaf, sen träffade vi simon,dardan å nik å alla frös typ utom jag så vi gick hem till mig:p haha jag måste lära mig att gå snabbt men aah iaf:p sen var vi hos mig då ett tag å sen stack dom hem å då satte jag å elin oss och såg lite film tills jag somnade för då satt hon åå skrev lite på min msn:p haha omg!:O men aah iaf sen vaknade vi å sen åt vi lite å sen flummade vi lite till å sen stack hon hem!:) sen skulle jag träffat hanna ett tag men min tränare skrev att jag var tvungen att vara i simhallen kl 4 så nu ska jag bege mig dit:p å ikväll blire väll att lägga in bilder på datorn och sitta och rotera lite å sen packa lite inför morgondagen, bbtw så ska jag träffa hanna imorn istället :) och det ska bli rikitgt kul :D hihihi men aah kyssar till er som läser :) pyssspyss
 btw så gjorde jag en facerape på elin, hihii skojjigt :) men iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0