:O:O:O...

såg att någon varit inne på min blogg å ändrat i min statistik å skrivit massa saker till oliak på kommentarer:s jag måste byta lösenorg igen:p aah men iaf,  de kändes så dumt att jag inte bloggat idag så jag ville bara slänga in ett snabbt inlägg på hur min dag har varit..

en helt vanlig dag helt enkelt:D idag skulle jag träffa hanna en stund å de gjorde jag med;) enligt min uppfattning hade vi skitkul men det som är så synd är ju det att tiden går så himla fort när man har som allra roligast:) men en vanlig dag för mig och hanna är väll att gå och köpa godis och chocklad(Y):D haha så nu måste jag börja träna ngt men jag vet inte vad jag ska träna, ngn som har ett bra förslag? sen ska jag börja köra med en annorlunda klädstil för den jag har nu är inte jag känner jag:p ngn som har ett bra förslag på vad jag skulle passa i?, isåfall så skriv till mig:) ni vet var ni har mig!;) alltid vid bloggen;d haha nä men iaf dedär handlade väll inte så mycket om dagen men nu orkar jag inte ändra ngt;) så de får la sitta därå:p men men de är väll inte bara jag som är trött så jag ska ta å kolla runt lite efter lite nya kläder å massa sånt å sen blir det att åka och shoppa nån dag ;) aja kyss till alla er! ;*
 fotograf:malin.. modell: blomma..

Kommentarer
Postat av: Mejaa

Nemen OMG va bra modell asså ;O

2011-02-11 @ 21:21:15
URL: http://mejaaurw.blogg.se/
Postat av: malin

haha jag vet ;)

2011-02-19 @ 23:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0