lördag..

Jaha precis när man ska börja lägga upp bilder så slutar ju självklart internet sluta funka så nu ksa jag skriva snabbt innan internet cpryckar igen.. men iaf idag har jag mest sovit och chillat med stil! renoveringen av mitt rum går framåt i snigelfart, eller aah det har inte hänt ett skit på jättelänge! men om jag ska va ärlig så är det nog min lathet som har hindrat mig. och simon har inte hört av sig på hela dagne men jag överlever nog:p får vi hoppas, nä men det gör jag(Y) det har ju bara gått en dag liksom så de funkar väll:p men men iaf nu ska jag lägga mig å glo på en film, ngt bra tips?:) men imorn måste jag upp skittidigt för jag ska till min tränare vid 12 och få massa information, jag gissar på att jag inte kommer att fatta ett skit men det kör vi på(Y) sen ska jag ner till simhallen och träna min grupp och sen ska jag hem till stina och träffa den lilla gulleplutten ett tag! ;) och sen hem och sova eller ngt i den stilen:p men nu ska jag starta filmen så att jag hinner kolla klart på den innan jag somnar:p btw så ska jag lägga in lite bilder som jag har tagit eller vad man nu ska säga.. men men ha en bra natt! :)











 ingen av bilderna är redigerade:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0