hejsan!

hejsan, asså shit glömmer ju nästan bort bloggen:( nä men om jag ska vara ärlig så tog jag en liten bloggpaus för att hinna med allt annat. men min dator har även varit utlånad så jag har ändå inte haft några bilder på den;) men på torsdag så får jag tbx den å då blire att blogga som satan, men tills dess blir det att sitta på mammas dator vilket känns jävligt trist men så är livet ibland.. aja lite om dagen..

had lite sovmorgon å sen blev det idrott, sen lite no och efter det lunch, (första gången som skolmaten varit god(Y) å det hurrar vi för. ). iaf, sen var det svenska å efter det so och vi hade skitkul i den gruppen som jag var i;) haha det bästa var nog jockes och lärarens diskussion om hur bra/dåligt wikipedia var/är men iaf sen blev det lite matte å jag satt som ett jävla frågetecken å fattade noll:p och sen sista lektionen var friskvård, och det var nog inte bara jag som var trött då:p men iaf sen stack jag å mevlana ner till leksaksaffären å köpte lite godis för det är skitbilligt nu när dom ska lägga ner:p wonder why ^^  hihih men aah sen mötte vi först fredde åfelix å sen vicke å erik så det var inte bara vi om skulle käka oss feta på godis;) aja då stack jag å mevlana typ halvvägs hem till mig/henne där vi sa hej då å sen stack hon hem och det gjorde även jag ;d alltså hem till mig:p men aah och n sitter jag är och surar för att det inte finns ngt att göra:s ngt bra förslag? ;) aja nu ska jag fotta lite så det blir väll nåt litet godnattinlägg ikväll men men vi får väll se:) btw så blir det filmkväll med stina,alle och älsklingen och det ska bli riktigt kul ;) aja nu ska jag väll ta å checka lite bloggar och sen plugga lite:) kyssar påe:*

Kommentarer
Postat av: Meja

Jääkligt fin bild! du smällter in ;P

2011-02-03 @ 18:11:01
URL: http://--
Postat av: Meja

Jääkligt fin bild! du smällter in ;P

2011-02-03 @ 18:11:04
URL: http://--
Postat av: malin

tack meja du är väldigt fin du med! :) <3

2011-02-08 @ 22:52:31
Postat av: Anonym

tack meja du är väldigt fin du med! :) <3

2011-02-08 @ 22:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0