Frida Melin(L)

ville bara slänga in ett snabbt nlägg till min underbara vän Frida! Du är...
 En tjej som alltid stöttar.
En underbar vän.
En tjej som aldrig sviker.
En tjej som alltid är pratsugen.
En tjej som alltid lyssnar.
En tjej som går på insidan och inget annat.
En tjej som aldrig vänder ryggen till.
En tjej som aldrig tar för stor plats i världen.

Aaaah Frid, du är helt lagom, och jag älskar dig inte för hur sjukt söt du är, jag älskar dig för att du alltid finns vid min sida och stöttar mig vilken väg jag än går, du säger aldrig vad som är rätt och fel för du vet att jag bara lyssnar på mitt hjärta. du får mig att känna mig så himla levande och glad på samma gång. Jag bara hoppas att vår vänskap alltid finns kvar vad som än händer! ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: f

har ju redan skrivit till dig, men iaf : <3 <3 <3 <3

2011-02-02 @ 16:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0