Filmtajming!;)

jaha nu kanske det börjar bli lite för många korta inlägg så jag tänkte att jag skulle lägga mig ner och kolla på någon rolig film. några förslag skulle inte sitta helt fel=) sen tänkte jag bara säga godnatt för jag lär nog somna under filmens gång;) men imorn blir det att träffa hanna och gå på madesjögnistan;) haha vi får la se vilka vi träffar där:D hoppas på ngt bra iaf(Y) men det kvittar vem vi träffar bara jag och hanna får träffas(Y) haha gulligaste hanna är väldigt saknad bara så hon vet:)  men men nu ska jag starta filmen innan det blir för sent =) så godnatt alla och föresten så vill jag ge en stor godnatt hälsning till declan galbraight för hans enormt grymma sångröst :) hihi jag ska bara lära mig hur man lägger upp en video och sen kommer det in lite videobloggar på min nya style som ska komma till sommarn=) det gillas(Y) men gud vad jag kan snacka när jag väl kommit igång, haha sorry för det men nu måste jag verkligen kollam in mejl kom jag på och sen ska jag lägga mig och se en film=)

Kommentarer
Postat av: melinda

sv: tack så mkt :)

2011-02-22 @ 09:45:51
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0