280 inlägg;)..

haha var bara tvungen att lägga in ett inlägg nu när jag snart är uppe i 300 inlägg;) haha jag satsar på att få 500 inlägg innan sommarlovet ska börja;) men vi får väll se hur det går, jag vill även ha fler besökare till min blogg och därför ska jag börja lägga ut lite tips om massa olika grejer och även försöka uppdatera lite oftare och snart är det dags att byta header igen men denna som sandra gjorde var ju så fin! ett väldigt stort tack till sandra som ägnat lång tid om kvällarna för att jag ska få en fin header:) men back to bissnues(eller hur det nu stavas). som sagt så ska jag även lägga ut fler bilder och en massa sånna grejer:) men då vill jag faktiskt ha lite fler besökare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0